Style crush, but make it hypebeast.
Ove srede nemamo jednu, već tri žene. Sve su imenom vezane za modu, i sve su naša hypebeast inspiracija.
Njihov lifestyle je baziran na njihovim vizuelnim identitetima, a njihov doprinos modi je ogroman. Na našoj listi danas našle su se 3 independent dame: Yoon Ahn, Veneda Carter i Anaa Saber.
#1 Yoon Ahn
Yoon je korejska dizajnerka i kreativna direktorka svog brenda Ambush. U više navrata je naglasila da nema modni pravac kojim se striktno vodi, kao i da je najviše inspiriše pop art. Pored svog brenda, Kim Jones je 2018. godine postavio Yoon na poziciju dizajnera nakita za Dior Homme.
Njene kreacije nose i worship-uju poklonici hypebeast kulture, a Kanye West je jedan od prvih repera koji je prošetao njen čuveni Ambush Pow! prsten, dok još nije postala deo mainstream scene.
Njen brend Ambush iza sebe ima i jako uspešne kolaboracije sa Nike-om, a ona uživa veliki rispekt u modnoj industriji.
#2 Veneda Carter
Veneda Carter je poreklom iz Danske, tačnije iz Kopenhagena. Sa 19 godina se preselila u Njujork da radi kao model, a u jednom momentu Kanye West poželeo je da radi sa njom na svojim Yeezy kolekcijama. Počela je intezivnije da radi kao stilista, a jedan vremenski period oblačila je i Kim Kardashian.
Pisali smo o njenoj sjajnoj kolekciji nakita, kao i njenim saradnjama sa danskim brendom naočara. Imala je i kolaboraciju sa svetskim brendom Timberland, a njen dizajn našao se i na Journal Wishlist-i.
Poslednje što je radila jeste stajling za globalnu kampanju brenda Fear of God. Mnogi brendovi bi želeli da rade sa njom, ali ona vrlo promišljeno bira svoje saradnike. Veneda je esencija hypebeast energije, i možemo slobodno reći jedan od njenih predvodnika.
#3 Anaa Saber
Anaa je poreklom iz Pakistana, a trenutno je bazirana u Njujorku. Radi nezavisno, kao freelancer u modnoj industriji, a sfere koje pokriva su stajling, kreativni konsalting i strateški planovi za modne brendove. Na društvenim mrežama ima veliki uticaj, tako da je pored svega ovog angažuju i za influenserske poslove.
Njen doprinos j u streetwear industriji je poprilično jak, a brendovi je angažuju za što kreativniji dizajn i kontent. Iako nema ogromnu following bazu, ima veći uticaj nego neke influenserke od milion+ folovera.
Foto: Instagram